Ducato Goods Transport

EURO 6 DZINĒJI

Vēl ekonomiskāki, ekoloģiskāki un veiktspējīgāki. “Ducato” var izvēlēties arī ar EURO 6 dzinējiem un 115, 130, 150 un 180 ZS. “Ducato” – automašīna, kas atbilst visām jūsu vajadzībām!

MULTIJET II

MULTIJET II – ir jauna MULTIJET dzinēju paaudze. Novatoriskā degvielas padeves sistēma ar vēl ātrākiem smidzinātājiem ļauj veikt vairāk iesmidzināšanu – līdz 8 cikla laikā. Tā tiek palielināta dzinēja jauda un samazināta emisija, kā arī dzinēja izplatītais troksnis.

Šie dzinēji ir vieglāki un optimizēti, jo:

  • tiem ir vienkāršāka konstrukcija;
  • pilnveidotas daļas.

Iespējams izvēlēties 115, 130, 150 un 180 ZS versijas.

115 MULTIJET EURO 6

Darba tilpums: 1956 cm3.
Maksimālā jauda: 115 ZS/85 kW pie 4000 apgr.
Maksimālais griezes moments: 290/1750 Nm pie 1750 apgr.

 

– Elektroniski vadāma COMMON RAIL MULTIJET II tiešās iesmidzināšanas sistēma ar turbīnu un dzesētāju.
– Virzuļi ar dzesēšanas kanālu vēl lielāka griezes momenta līmeņa sasniegšanai.
Viegls un ekonomisks, tikai 180 kg smags dzinējs – mazākam degvielas patēriņam un lielākas jaudas nodrošināšanai.
– 6 pārnesumu mehāniskā transmisija.
– Ieplānotie tehniskās apkopes intervāli ik pēc 48 000 km.

Maksimālais ātrums: 138–148 g/km (atkarībā no modeļa un versijas).
NEDC patēriņš: 6,3 l/km (atkarībā no modeļa un versijas).
CO2 emisija: 157–167 g/km (atkarībā no modeļa un versijas).

130 MULTIJET EURO 6

Darba tilpums: 2287 cm3.
Maksimālā jauda: 130 ZS/96 kW pie 3600 apgr.
Maksimālais griezes moments: 320 Nm pie 1800 apgr.

– Elektroniski vadāma COMMON RAIL MULTIJET II tiešās iesmidzināšanas sistēma ar turbīnu un dzesētāju.
– Virzuļi ar dzesēšanas kanālu vēl lielāku griezes momenta līmeņu sasniegšanai.
– Var izvēlēties ar “Start & Stop” sistēmu.
– Mazāki automašīnas lietošanas izdevumi, iespaidīga veiktspēja un lietderība.
Maza emisija: sistēma ar gāzu izmešu recirkulāciju, vārstu un pastāvīgas strāvas dzinēju daļējas gāzu izmešu recirkulācijas nodrošināšanai.
6 pārnesumu mehāniskā transmisija.
– Var papildināt arī ar “Comfort-Matic” robotizēto transmisiju.
– Ieplānotie tehniskās apkopes intervāli ik pēc 48 000 km.

Maksimālais ātrums: 145–155 km/h (atkarībā no versijas).
NEDC patēriņš: 6,8 l/100 km (atkarībā no modeļa un versijas).
CO2 emisija: 160-178 g/km (atkarībā no modeļa un versijas).

150 MULTIJET EURO 6

Vairāk jaudas gan griezes momenta ātrai atbildei, gan pārsteidzošai veiktspējai. Šo dzinēju var raksturot kā optimālu jaudas, degvielas patēriņa un mazākas emisijas līdzsvaru.

Darba tilpums: 2287 cm3.
Maksimālā jauda: 150 ZS/110 kW pie 3600 apgr.
Maksimālais griezes moments: 380 Nm pie 1500 apgr.

– Elektroniski vadāma COMMON RAIL MULTIJET II tiešās iesmidzināšanas sistēma ar mainīgas ģeometrijas tirbīnu un dzesētāju.
– Virzuļi ar dzesēšanas kanālu vēl lielāku griezes momenta līmeņu sasniegšanai.
– Var izvēlēties ar “Start & Stop” sistēmu.
Mazāka emisija: sistēma ar gāzu izmešu recirkulāciju, vārstu un pastāvīgas strāvas dzinēju daļējas gāzu izmešu recirkulācijas nodrošināšanai.
6 pārnesumu mehāniskā transmisija.
– Var papildināt arī ar “Comfort-Matic” robotizēto transmisiju.
– Ieplānotie tehniskās apkopes intervāli ik pēc 48 000 km.

Maksimālais ātrums: 152–161 g/km (atkarībā no modeļa un versijas).
NEDC patēriņš: 6,7 l/100 km (atkarībā no modeļa un versijas).
CO2 emisija: 160–177 g/km (atkarībā no modeļa un versijas).

180 MULTIJET EURO 6

Visjaudīgākais no visa piedāvātā dzinēju diapazona, 4 cilindru dzinējs, kam ir labākā veiktspēja šajā kategorijā. Raksturīgs universālums, braukšanas komforts, veiktspēja, klusa darbība un pietiekama jauda jebkādos apstākļos.

Darba tilpums: 2287 cm3.
Maksimālā jauda: 177 ZS/130 kW pie 3500 apgr.
Maksimālais griezes moments: 400 Nm pie 1500 apgr.

– Elektroniski vadāma COMMON RAIL MULTIJET II tiešās iesmidzināšanas sistēma ar mainīgas ģeometrijas tirbīnu un dzesētāju.
– Virzuļi ar dzesēšanas kanālu vēl lielāku griezes momenta līmeņu sasniegšanai.
Mazāka emisija: sistēma ar gāzu izmešu recirkulāciju un vārstu daļējas gāzu izmešu recirkulācijas nodrošināšanai.
– 6 pārnesumu mehāniskā transmisija.
– Var papildināt arī ar “Comfort-Matic” robotizēto transmisiju.
– Ieplānotie tehniskās apkopes intervāli ik pēc 48 000 km.

Maksimālais ātrums: 155–171 g/km (atkarībā no modeļa un versijas).
NEDC patēriņš: 7,0 l/100 km (atkarībā no modeļa un versijas).

SISTĒMA “START & STOP”

Ierīce automātiski izslēdz dzinēju, ja brauc sastrēgumos vai tiek ieslēgts neitrālais pārnesums.

Automašīnā vienmēr aktivētas visas funkcijas, kas garantē komfortu un drošību (klimata kontrole, radio, tīrītāji). Iespējams izvēlēties ar MULTIJET 130 un 150 ZS dzinējiem.

“COMFORT-MATIC” TRANSMISIJA

Automātiskās transmisijas komforta un mehāniskās transmisijas kombinācija.

Automātiska, robotizēta transmisija, kas sastāv no 6 pārnesumiem un atpakaļgaitas.

  • Lielāka veiktspēja.
  • Mazāks degvielas patēriņš.
  • Mazāk nogurdinoša braukšana, īpaši sarežģītos braukšanas apstākļos.
  • Poga UP – vēl drošākas braukšanas nodrošināšanai, ja transportlīdzeklis piekrauts pilns, bet ceļa virsma sarežģīta. Pārnesumi vienmēr tiek pārslēgti pareizi.

Varat izbaudīt vienu no 3 darbības režīmiem:

  • automātisko – parastai braukšanai;
  • automātisko UP – braucot pa slīpumiem ar pilnu piekrautu automašīnu;
  • mehānisko – pilnīgi individuālai braukšanai;
  • kad vēlaties garantēt maksimāli efektīvu braukšanu, ja automašīna piekrauta vai jābrauc slīpām vietām, nospiediet pogu UP, kas optimizē pārnesumu pārslēgšanu un atkarībā no apstākļiem nodrošina lielāku jaudu vai bremzēšanas enerģiju dzinējam.

* Iespējams izvēlēties 130 MULTIJET, 150 MULTIJET un 180 MULTIJET.